Servicedesk

Heb je ondersteuning nodig, neem dan contact op met onze Servicedesk. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 07:00 uur tot 18:00 uur.

  • Self Service Portal (SSP): Onze klanten kunnen via de SSP van Topdesk meldingen aanmaken en inzien.
  • Telefoon: 033 4343 085
  • Per email: servicedesk@nehgroup.com

Via TeamViewer kunnen onze Servicedeskmedewerkers live meekijken op je scherm, zodat je zo snel mogelijk weer aan het werk kunt. Via de buttons hieronder kan je TeamViewer downloaden voor Windows of Mac.

Om in te loggen in Topdesk, klik op de linker button hieronder.

Evenementen van NEH

7 mei 2024: Webinar samen met Aangetekend

Schrijf je in voor ons webinar op 7 mei en ontdek hoe het partnerschap tussen Aangetekend en NEH woningcorporaties helpt bij het verhogen van de veiligheid en rechtsgeldigheid van communicatie met huurders. Leer meer over onze geïntegreerde oplossingen voor secure communicatie en ontvang achteraf de presentatie en de link naar de replay!

Ontdek

IT adoptie - Evenementen

24 april 2024 Webinar #2: Meesterlijk met Microsoft

Verhoog je productiviteit en leer alles over Microsoft-tools tijdens ons aankomende webinar op 24 april: "Meesterlijk met Microsoft: Essentiële Tips & Tricks voor Maximale Productiviteit". Ontdek hoe je Planner, To Do, Teams, Loop en OneNote optimaal kunt benutten voor verschillende taken en ontvang waardevolle tips om je workflow te stroomlijnen. Schrijf je vandaag nog in en verbeter je Microsoft-ervaring!

Ontdek

IT adoptie - Evenementen