Altuitiön
Altuitiön is een Customer & Employee Experience Consultancy-bureau gespecialiseerd in innovatie- en verandertrajecten waarin de beleving van klanten, medewerkers en van opdrachtgevers centraal staat.
NEH is een IT-leverancier met meer dan 150 medewerkers en heeft als marktleider een toonaangevende positie in de woningcorporatiebranche.
Onze klanten zien ons als IT-partner, wat genoeg zegt over het werk dat wij leveren; goede IT-dienstverlening is namelijk mensenwerk. Wij luisteren naar wat de mensen nodig hebben, stellen hun wensen centraal en vullen deze in met de beste IT-oplossingen
Door de jaren heen zijn er vanuit deze toewijding drie kernwaarden tot stand gekomen; betrokken, betrouwbaar en lef. Dit zijn de grondbeginselen van NEH. Wij zijn een organisatie die de menselijke maat hoog in het vaandel draagt; wij zijn oprecht betrokken bij de mensen die onze hulp inschakelen, zowel onze klanten als collega’s. IT is mensenwerk. Samen staan we sterk!
Wij zijn toonaangevende regisseurs op het terrein van innovatieve en intelligente IT-oplossingen. Wij kennen de corporatiesector waarin wij onze klanten ontzorgen zodat zij succesvol zijn.
‘In 2025 zijn NEH woningcorporaties slim van binnen en sociaal van buiten.’
NEH wil als kennispartner haar klanten slimmer maken door informatie en kennis te delen op het gebied van IT. Waardoor de corporaties zich volledig kunnen toeleggen op het bedienen van hun klanten en zo socialer kunnen optreden naar buiten.
Als marktleider ontzorgen wij al 25 jaar onze klanten in de woningcorporatiebranche met IT-vraagstukken, met thema's als de moderne werkplek, cybersecurity en IT-adoptie
Op dit moment bedienen wij ongeveer 80 woningcorporaties met een team van 150 medewerkers. Elke organisatie heeft zijn eigen unieke uitdagingen, en met onze op maat gemaakte oplossingen streven wij ernaar onze klanten optimaal te ondersteunen.
Voor het oplossen van gebruikersvragen in jouw organisatie hebben wij in de afgelopen decennia een uitgebreid netwerk van van ruim 140 partners opgebouwd, met wie wij operationele afspraken hebben voor onze klanten. Dit kunnen ERP- of andere applicatieleveranciers zijn, maar ook leveranciers van printers, die het onderhoud op printers bij onze klanten uitvoeren.
Heb je ondersteuning nodig, neem dan contact op met onze Servicedesk. Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 07:00 uur tot 18:00 uur.
Onze Servicedesk is te bereiken via de onderstaande kanalen:
Wij gaan graag het gesprek met je aan!